Tuesday, March 24, 2009

macam sepotong kek

X reti ah nak cakap ape, jap nk piker…………..ha, xpe aku start dr yg terbaru kpade yg tertue, baru tadi aku layan minyak yang plg kaum maskulin suke, iaitu minyak sikan perlawanan bola sepak Barclays premiere league…..kepupusannye, Aston villa hamper pupus stelah 4 game klah beturut2 dengan kmenangan ‘bapak besar’ liberpool, 5 jaringan tanpa balas…. Yang penting kami (Liverpool) akan tros kejar Man U n kebas title champion taun nih ( borak cam aku je manager)….so perenggan ni aku setelkan dengan senyuman daku sampai ke telinga orang2 sebelah aku je lah…

Pastu pagi tadi aku mulekan napas berat dgan gotong royong mega, bersihkan KTSN….peh, apsal tah bley jadik rajin rini….xpe ah, buat kerja kena lillahi taala, baru a pueh hati….xde ape pon yang best nk crite time 2…cme gotong royong biase je…pastu tengahari aku lenjan futsal sejam stengah kat stapak…nak belobang kaki…dak2 1st year vs dak2 senior cina…men saje2 je sbab kami x knal pn depa….ok la…

Dahtu, bile nak study nih, x paham ah…bajet seblom cuti nak mengharungi sabtu ngan ahad dengan study yg penuh bergaya …tapi hanya gaya kuak lentang atas katil saje yang bisa diterjemah…azam tggal skadar azam alakazam….camna nak jadik muslim mu’min yang tertera dalam surah al-mu’minun tuh…isy3, insaflah diri ini, dah smpy tahap tenuk tetonggeng dlm kebun klapa sawet da nih…amat perlu anjakan paradigma…

Final exam pon lbey kurang sbulan je lagi nih….ni pon dah dkat kol 3 di waktu pagi bute hurop…study pn da x masuk sentrel nerbes sistemm….papehal kna tdo dlu, sok masih ade klas, n subuh yang perlu diawalkan lagi…pecutan terakhir harus bermula dengan sekarang….so, skang adelah waktu ngorok…, kang tepengsan lak 2 jam dalam kuliah dr azizan kes x tdo ( tp kelas beliau cme sejam)

K chow, wassalam.

“aku yang x penah n x bleh study lebih daripade 15 minit”

0217
090323

1 comment:

nas aliff said...

haha..
cam seyes..
tp, ayat sgt x bley bla..