Sunday, March 15, 2009

hari ini luar sejarah

Minggu ni takde banyak sangat perkembangan dalam napas aku hari2…sbab phone aku dengan rasminye rosak pada isnin lalu akibat kemalasan aku sendiri mendelete sumer lbey kureng 1500 message dalam bulan 3 nih…pade muko aku…..nak on pn xley, kabornye pade aku memory full, kennot perfom any eplikasyen…hampes palapes btui…tapi xpe, dengan ini aku dapat satu hikmah atopon nikmat yang dah lame aku x dapat, iaitu keamanan sejagat…heh,

aku penah x pake henpon slame 3 bulan time pom 5 ngan kat metric dlu, akibat beberapa sebab yang xbest….papehal aku dah banyak miss meeting….tapi kegembiraan yang aku nak kongsi harini adelah sobab liberpool aku menang lagi ke atas man. U dengan kadar gol yang agak mewah….memang puas ati a dapat tngok depa kejaq dari ketinggalan sebijik penalty….(dah menang bley a nak bising)…aku rase mane2 fanz bola akan melebatkan pertuturan mreka sementelahan pasukan pojaan mereka menang dlam game pada mggu tersebut…kalo kalah sure sonyap…batuk pn pkai niat je….

Secare tontasnye aku nak cakap yang sok klas kt bangi xde time pagi, tetibe depa bitau ganti ngan kelas genetic plak kat fac…mmg spoil btul a nk tido time senin2 nih….2 jugak mrupoakan petanda yang akan berlaku perkara2 yang x dirancang minggu nih….so be ready a beb….kalo nak idop…

Dah kol 3 stengah pagi a, pesal tah aku x tdo lg arini…oh x ingat aku baru bangun tadi kol 10…bereh a, rasenye kne tdo lagi nih…xpun men solitaire je sambil denga nasyid2 yang baru dikebas daripade zoul PDR…xtau pesal mggu ni mnggu nasyid lepas sbulan aku concentrate ngan band2 local indie…

jap nak cakap lagi…aku baru tengok video sorang mamat saujana yang tlah betukaq time audition one in a million season 3 nih…tekejot tenok sial…brobah gila babeng….memang x caye ah mamat 2 bley jadik camtuh skali…lagi xbest dari faizal tahir…yek r aku membesar ngan lagu2 depa, tetiba bley jadik camnih…kerugian besar beb dalam institusi nasyid nih sbgai salah 1 dimensi dakwah yang berkesan, papehal aku doakan a mamat 2 kembali kepada time dedolu…time ni pn tgah dga lagu die….

K ah, wa chow dlu…sok kejot a…wassalam

0337, 16 march 2009

No comments: