Tuesday, March 24, 2009

bila otak betol2 mengerekot

Tahap kemelesetan emosi aku tgah menokok pada nilai kemuncak nih….tensen beb,

aku sbagai pembaca doa (je) kna hadir dlam rehearsel dinner kolej petang nih, tapey ptang ni jugek aku kna present titas, kalo aku sorang dalam presentation 2 xpe a, ni ade seploh member dlam 2, xkan aku nk korban lagi 9 org yang dh tunggu nk present kat 2 mggu tuh…

ak memang nekad xmau pi rehearsel 2 sbab position aku sbagai pembace doa adelah teramat ringkas, cume yang komplikatednye pengetua nak tgok teks doa 2 skali ngan pembacenye skali…aku nak je gigit mouse ni smpy tinggal selai wayar.

Erm, tp ak cbe gak kawal tahap stress ni…ak dh tepon orang suh ganti bace doa…2 je jalan teringkas yang aku ade…lagipon tah bile tah aku ckp nk jadik pembace doa…ke aku yang x prasan agaknye…

Kesimpulannya harini memang buat ruang neuron aku sarat dengan intepretasi protokol dan premonisi komrad yang terpaksa aku selit dalam satah kehidupan nih.

“mereka yang perlu melihat, maka akulah”

1359
090325

No comments: