Sunday, June 17, 2012

dulu lain, sekarang lain.

minggu lepas,
gua macam dah putus harap dengan czech republic. kena tibai dengan russia 4-1 bukan perkara yang boleh dibawa ke padang kalau nak menang piala. dengan pertahanan senang-senang kena sayur, russia terus jadi pilihan juara euro edisi tahun ni. jadi gua terus berharap czech layak ke pusingan kalah mati pun lebih dari cukup kalau poland tak buat gila. greece ni pulak gua dah marking awal-awal lagi bungkus macam tempe.

semalam,
gua balik lewat lepas seharian keluar. sampai bilik terus koma tanpa was-was. bangun-bangun, perkhabaran menyatakan czech juara kumpulan lepas menang tipis satu gol dengan poland. gud job. tapi yang tak bestnye russia boleh tersingkir pulak lepas kalah tipis jugak dengan greece walaupun statistik menyebelahi dorang. ini semua angkara head on head rule yang digunapakai dalam tournement ni. jadi pusingan kalah mati lepas ni ada sedikit kecacatan selepas greece yang main macam lawan galah panjang lolos ke suku akhir. puiiii!!!

sekarang,
kepala gua pening tak memasal. nak study ni woi Yang Berhormat kepala. sila bekerjasama untuk masa depan yang cerah, ok. 

sekian wassalam.

(apasal gua tiba-tiba buat entri ni?)

No comments: