Wednesday, January 11, 2012

lapan belas-SG


gua tolak pintu tandas paling dekat dengan sinki tu. pegun, lalu beralih ke pintu sebelahnya. nasib gua baik kalini. dengan kaki kiri juga gua masuk. dada masa tu punyalah cuak macam nak ngorat budak 1st year. gua pulas kepala paip mengikut arah lawan jam, tubik air. hati gua lega sket.

tiba-tiba gua terganggu oleh satu suara hilaian yang menyeramkan. untuk 30 saat, gua berdiri tegak setegak bulu roma. ah sudah. tak penah gua nengok tv hantu keluar petang-petang segini. pada menit ke 31, hilaian tu berhenti.

gua pandang kanan. muncul satu kepala tengah pandang ke depan, sambil buat suara 'ahhhh' macam baru lepas togak kokola. kepala tu pusing kiri. gua nengok dia, dia nengok gua. peluh jantan mengalir perlahan di pipi kepala tu. kepala tu belah laju-laju lepas tarik flush. gua terkesima kejak.

celake

No comments: