Monday, January 9, 2012

hello bos


bang peon punyalah suka bila dihulur burger pospreti tu. seumur hidup beliau ini kali pertama bang peon dapat burger yang harganya melebihi rm3.20.

"terima kasih padil, kau macam tau-tau je aku bawak budak. dah lama aku ngidam barang ni." bang peon buat lawak sampil tersenyum biri biri.

"takde hal lah bang peon. harini saya gaji. so saya beli 4 burger ni tanda kegajian dan kerakusan napsu saya. bila makan 3 bijik baru tersedar yang saya tak mampu. bang peon makanlah. =)" balas padil sambil buat smiley macam dalam dialog tadi.

20 saat pertama, air mata mengalir seiring kunyahan bang peon. terharu. masuk minit kedua, air mata bang peon bertambah deras. bang peon perati burger pospreti tu dalam dalam. setiausaha bos, siti nurhalikopter berhenti masa lalu sebelah bang peon.

tiba-tiba,

bersambung.....









"sambunglah sendiri, takkan semua aku kena buat."

ayat bos memang selalu menyakitkan hati.

3 comments:

lieynanilaz said...

err...takde idealah nak sambung...cer citer...

KaK LimAh Si SupiR said...

sambung lerrr..nk tau ayat bos mcm mane
:P

tokey talikasut said...

cerita kat atas takde kena mengena pun,

aku cuma nak cakap dialog "takkan semua aku kena buat" di atas adalah ayat-ayat bos yang menyakitkan hati..haha