Sunday, May 23, 2010

setiap hari memang menarik

tengah sedap mimpi men bola, ade satu suara nyaring seorg wanita 40-an suruh aku bangun di akhir satu per lapan bahagian malam, sinar kalimantang yg aktif menerobos kornea bersama reseptor suhu yang mengesan peningkatan haba akibat bekalan elektrik terhadap kipas telah disekat...

bagai mengangkat bebanan 500 kg secara clean n jerk, aku melawan utk singgah di alam nyata dalam masa 5-10 minit utk langsaikan suruhan-NYA...then lepas baca doa, dengan selambanya aku go to START kat desktop otak aku, then aku click shut down dan berhibernasi utk 6 jam berikutnya....

macam tu lah pagi aku di rumah....kesimpulannya takde pagi dalam hidup aku kat rumah...then aku akan bangun mandi dan solat zohor bila matahari tegak kat kepala...lpas tu bukak periuk n panaskan ape yg dah dimasak oleh chef rumah ni pagi tadi...then makan dengan behagianya sebab x payah bayar n ikut suke nak makan brape banyak...alhamdulillah...setiap hari pn memang macam ni...

manade bosan....hepi je...then bukak tv tgok crite yang ntah merapu meraban x paham...hepi jugak walaupun x paham...agak2 dah bebulu mate ni tgok drama, maka aku pn rajinlah untuk menunaikan tanggungjawab sbgai seorang pelajar untuk membukak laptop...ya sbgai student yang berdedikasi, akan aku habiskan game ni walaupun ianya hanyalah pokemon leafgreen...smpai skarang x habis2....mudah2an aku diberi kekuatan...hahaha

sedar2 je dh asar, adik2 n ayah pun balik diikuti puan zakiah...gadoh ngan najah sejam n then mandi dan solat maghrib...antara maghrib dan isyak aku isi dengan perkara2 yang sepatutnya....then lpas isyak makan malam...pastu sambung men game...pastu agak2 mate dah kuyu cam rozita che' wan, aku pn masuk tido dan mimpi men bola lagi dengan bergayanya...dan berulanglah perkara yang sama keesokan harinya....everyday ever after....

hepi je aku...manade bosan!

No comments: