Saturday, March 3, 2012

pasal bola sahaja


gua nak update pasal kemenangan liverpool dalam carling cup tempoh hari, tapi tugasan membukit menghalang pergerakan gua menjadi lebih bebas. tapi jugak, memandangkan liverpool kalah game BPL tadi, gua tulis lah jugak sedikit sebanyak bagi mengosongkan emosi kecewa gua malam ni.

gua mulakan dengan carling cup.

ah, dah basi lah piala tu. malas nak ingat balik. secara tuntas, gua tabik sama cardiff sebab bertahan dan melawan balik pada minit-minit akhir. penalti tu pun nasib je.

kita bergerak kepada game malam ni.

semua maklum bahawa liverpool kalah 2-1 dengan arsenal. secara jujur, liverpool power gila tadi. kawal permainan dan percubaan percubaan yang tak mampu dihitung dengan jari mahupun perut. dua dua belah tiang gol arsenal dah rasa bola, tapi still tak masuk masuk. belum kira yang sejesni save penalti lagi. van persie tak payah cakap lah. dua kali rembat, dua tu jugak lah yang masuk. jenis makan makjun ke ape beliau ni. tapi nasib baik dia yang score, naik fantasy gua.

entahlah, gua malas nak sambung. rasa nak tekan terus button publish post bawah ni. gua gerak dulu. gerakkan mouse ni je, tak gerakkan kaki pun.

baiklah, sekian saja dari gua yang kerdil lagi hina ini. semoga hari kalian baik-baik saja. wassalam