Sunday, November 27, 2011

tokoh-tokoh hari ini


gua tak kira, gua nak komen jugak walaupun gua takde tauliah JAIS dalam persukanan.

1. nazmi faiz
makin lama makin bagus game lu. malas gua nak puji panjang-panjang. karier lu pun panjang-panjang lagi. keep it up. jangan ikut kawan ponteng kat cc.

2. joe hart
bapok superb lu punya saves tadi. gua siap karate tiang seri sampai patah nengok lu tepis try suarez, adam, kunyit ngan carroll. jenis bela saka ke apa lu ni?

3. thamil arasu
gua dah konfius tadi, apsal ada 2 pengadil atas padang. tapi bila gua perati, lu rupanya yang wa sangkakan pengadil. lu ngan ref sama jumlah sentuh bola. gua rasa nak panggil lu jadi wakil pontian dalam game konda-kondi nak?

4. mario balloteli
apsal lu gam perca kain batik atas kepala? kan dah kena kad merah kerana mencuri budaya orang. gampang aja loe dipanggil maling. ckckckckckck

5. lucas leiva
1st time gua kagum dengan lu. bagus bagus. keep it up. jangan ikut kawan ponteng kat cc.

kesimpulan, keputusan hari ini sedikit mengecewakan. sekian wassalam





R.I.P

1 comment: